Eventos

First Virtual Congress on Technological Innovation for Public Health, Epidemiological Intelligence and Global Surveillance - ENG

The “First Virtual Congress on Technological Innovation for Public Health, Epidemiological Intelligence and Global Surveillance” will take place in Panama City on August 7 and 8, 2013 from 8 am to 4:00 pm EST (UTC/GMT -5) at the Virtual Classroom of the Convention Center of the City of Knowledge. It will be broadcasted live through web streaming in Spanish and English with simultaneous translation.

Escuela del Sur de Gobernanza de Internet

Transmisión en vivo de la Escuela del Sur de Gobernanza de Internet 2013, desde Ciudad de Panamá. La Escuela del Sur de Gobernanza de Internet (SSIG por sus siglas en inglés) con sede en Argentina y la Autoridad Nacional para la Innovación Gubernamental (AIG), organizan este año el Foro Latinoamericano de Internet y Telecomunicaciones a realizarse del 22 al 26 de abril, en ciudad de Panamá.